Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dvougenerační rodinný dům na bázi dřeva
Bartošová, Pavlína ; Šibal, Jan (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je řešena projektová dokumentace pro provedení dvougenerační dřevostavby rodinného domu. Řešená stavba je umístěna v městské části Brno-Jih, katastrální území Dolní Heršpice. Rodinný dům je navržen jako dvojdomek se sedlovou střechou, který je spojem komunikačním prostorem se vstupem orientovaným na sever. Objekt má dvě nadzemní podlaží, nepodsklepený a je určen pro trvalé bydlení dvou rodin. Konstrukční řešení stavby je rámové, opláštěné sádrovláknitými deskami Fermacell.
Dvougenerační rodinný dům s jóga sálem
Rainochová, Anna-Marie ; Příborský, Roman (oponent) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh dvougeneračního rodinného domu s provozovnou. Objekt se nachází v obci Tábor v katastrálním území Čekanice u Tábora. Objekt je dvoupodlažní částečně podsklepený, ze zděného konstrukčního systému z vápenopískových tvarovek a v podzemní části z tvarovek ze ztraceného bednění. Je zastřešen dřevěnou krovovou soustavou složenou ze 3 sedlových střech a jednou samostatnou sedlovou střechou. Stropní konstrukce, konstrukce schodiště a průvlaků je z prefabrikovaných dílců. Je tvořen 2 hlavními loděmi spojovací částí a zázemím pro provozovnu. Provozovna slouží pro cvičení jógy, je přizpůsobena pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. V budově se nachází 2 bytové jednotky.
Addressing structural inequality through education access
Davey, Elizabeth ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Ndiaye, Sokhna Adele Rosalie (oponent)
Vzdělávání bylo dlouho považováno za klíč k pozitivní sociální mobilitě, nicméně přibývající důkazy ukázaly, že pro mnoho studentů s nízkými příjmy jde spíše o mýtus než realitu. Rozdíly mezi studenty pocházejícími z různých sociálně-ekonomických podmínek a rasových skupin jsou stále obtížně eliminovatelné, i přes desetiletí úsilí zaměřeného na školní reformy. Tato práce zkoumá z jiné perspektivy důležitost rozvoje spravedlivějšího přidělování finančních prostředků pro veřejné vzdělávací instituce a také obecného souhlasu, že taková politika je nezbytným krokem ke zvýšení rovnoprávnosti ve vzdělávacím systému. Tato práce rozvíjí téma mezigeneračních vztahů a okolností promítají se do akademických přístupů dítěte a v důsledku toho i jeho akademických výstupů. Pomocí zmíněného ukazatele tato práce přidává k souboru znalostí o daném tématu i novou perspektivu diskurzu o rovnoprávnosti ve vzdělávání a akademických výsledcích s ohledem na Dvougenerační intervenci a její protínání se. K dokončení triangulace jsou použity rozhovory a pozorování vedoucích pracovníků, programových sociálních pracovníků a účastníků úspěšného Dvougeneračního programu. Ty jsou použity jako základní cíle tohoto investigativního výzkumu a dále k rozšíření Dvougenerační intervence, která by mohla vyřešit rozdíly, o což se již...
Addressing structural inequality through education access
Davey, Elizabeth ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Ndiaye, Sokhna Adele Rosalie (oponent)
Vzdělávání bylo dlouho považováno za klíč k pozitivní sociální mobilitě, nicméně přibývající důkazy ukázaly, že pro mnoho studentů s nízkými příjmy jde spíše o mýtus než realitu. Rozdíly mezi studenty pocházejícími z různých sociálně-ekonomických podmínek a rasových skupin jsou stále obtížně eliminovatelné, i přes desetiletí úsilí zaměřeného na školní reformy. Tato práce zkoumá z jiné perspektivy důležitost rozvoje spravedlivějšího přidělování finančních prostředků pro veřejné vzdělávací instituce a také obecného souhlasu, že taková politika je nezbytným krokem ke zvýšení rovnoprávnosti ve vzdělávacím systému. Tato práce rozvíjí téma mezigeneračních vztahů a okolností promítají se do akademických přístupů dítěte a v důsledku toho i jeho akademických výstupů. Pomocí zmíněného ukazatele tato práce přidává k souboru znalostí o daném tématu i novou perspektivu diskurzu o rovnoprávnosti ve vzdělávání a akademických výsledcích s ohledem na Dvougenerační intervenci a její protínání se. K dokončení triangulace jsou použity rozhovory a pozorování vedoucích pracovníků, programových sociálních pracovníků a účastníků úspěšného Dvougeneračního programu. Ty jsou použity jako základní cíle tohoto investigativního výzkumu a dále k rozšíření Dvougenerační intervence, která by mohla vyřešit rozdíly, o což se již...
Dvougenerační rodinný dům s jóga sálem
Rainochová, Anna-Marie ; Příborský, Roman (oponent) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh dvougeneračního rodinného domu s provozovnou. Objekt se nachází v obci Tábor v katastrálním území Čekanice u Tábora. Objekt je dvoupodlažní částečně podsklepený, ze zděného konstrukčního systému z vápenopískových tvarovek a v podzemní části z tvarovek ze ztraceného bednění. Je zastřešen dřevěnou krovovou soustavou složenou ze 3 sedlových střech a jednou samostatnou sedlovou střechou. Stropní konstrukce, konstrukce schodiště a průvlaků je z prefabrikovaných dílců. Je tvořen 2 hlavními loděmi spojovací částí a zázemím pro provozovnu. Provozovna slouží pro cvičení jógy, je přizpůsobena pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. V budově se nachází 2 bytové jednotky.
Dvougenerační rodinný dům na bázi dřeva
Bartošová, Pavlína ; Šibal, Jan (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je řešena projektová dokumentace pro provedení dvougenerační dřevostavby rodinného domu. Řešená stavba je umístěna v městské části Brno-Jih, katastrální území Dolní Heršpice. Rodinný dům je navržen jako dvojdomek se sedlovou střechou, který je spojem komunikačním prostorem se vstupem orientovaným na sever. Objekt má dvě nadzemní podlaží, nepodsklepený a je určen pro trvalé bydlení dvou rodin. Konstrukční řešení stavby je rámové, opláštěné sádrovláknitými deskami Fermacell.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.